Chicago - Nappanee - Cincinnati

Door Jan en Gea - 10-04-2022 17:05

Dag 3 - maandag 7 maart

Fonkelnieuwe nieuwe RV’s in de modder

Maandag om 6 uur ging de wekker. Het is wit buiten!!!

Douchen en het ontbijtje bestond deze ochtend uit 2 krentenbollen, eerlijk gekaapt bij van der Valk de vorige dag. Een bakje Senseo  en toen de bus in naar Middlebury. Althans dat dachten we. We kwamen uit in Nappanee, zo’n 30 mijl westelijker. Daar maakt Road Bear kennelijk dit soort campers. Een Conquest klasse C-23-25 ft.  met slide out, dat dan weer wel. Daarmee lever je wel wat bergruimte in. Met vijf personen zal het krap worden, maar met z’n tweeën prima. De aflevering verliep chaotisch. In een modderpoel stonden de RV’s. Er moest nog van alles in. We zagen gelukkig tijdig dat het koffie apparaat miste, dus dat werd ook aangevuld. Toen nog gauw de ontbrekende  dekbedden, ook niet onbelangrijk. De stoeltjes kwamen daarna nog binnen en toen de nummerplaten er nog op. Een hele Mexicaanse familie was er voor opgetrommeld. Wat een verschil met de keurig geregelde uitgifte van 2 jaar geleden. Ook van binnen was aan alles te zien dat het een haast klus is geweest: zaagsel overal en de douchebak lag nog vol met afgeknipte koperdraadjes en andere rommel.

Om 12.15 uur zijn we onderweg naar het zuiden. De eerste inkopen doen we bij de Walmart in Fort Wayne.

Uitleg over de inrichting van de camper was er online gegeven, maar dat was weer niet overeenkomstig dit model. Mooie grote koelkast en vriezer, en uiteindelijk konden we alles weg stouwen.

De beoogde camping in Hueston Wood State Park bleek ineens tot 1 april gesloten. Gelukkig hadden  we Gea’s telefoon aan de praat gekregen met een Arieli kaartje dus onderweg een KOA besproken in Lebanon waar ik nu dit stukje tekst maak. Tegen 18.30 uur arriveren we daar. Lekker eten met pasta en een yoghurttoetje. Vanavond ook mijn telefoon aan de praat gekregen, Wat een geknooi. Al met al een lange dag.