Dag 20 - Los Angeles

Door Remco, Miranda, Mart en Iris - 16-08-2018 08:50

Lang zal ze leven, lang zal ze leven..... Miranda vandaag jarig. Gewoon een dagje langer 51 want het is hier natuurlijk 9 uur later. Wat een geluk. Vandaag stranddagje dus weinig te melden....

9.30 uur ontbijten, even relexen en tegen 11.30 uur richting Santa Monica Beach. Mooiste strand toch wel. Verkeer was rustiger dus ca 45 minuten rijden dit keer. Op het strand was het heerlijk. Grote golven en dus veel in het water gelegen. Prima👌. Miranda als enige verbrand 😵😬. Goed verbrand!

Tegen 16 uur wat douchen op het strand en ergens een tentje zoeken om wat te eten. Miranda jarig, dus...😉. Mooie lokatie vlak bij de pier. Ondertussen hadden we met Arjan Louwen (voetbal kennis uit Zwolle) contact gehad die hier ook in Los Angeles zit. We zouden vanavond met hem, zijn vriendin en kids wat gaan drinken maar we zijn elkaar wat misgelopen helaas. Zij doen een vergelijkbare reis maar dan vanaf Los Angeles. Verder hebben we nog wat in het shopping center rond gekeken, naar straat muzikanten gekeken en hebben Mart en ik geprobeerd de dames zoveel mogelijk uit de winkels te houden 😜.

Tegen 22.30 de auto weer gepakt en terug naar het hotel. Thats it for the day zeg maar.

Morgen nog een dagje strand en dan de volgende dag naar huis. 16.50 uur lokale tijd vertrekt ons vliegtuig en komen we 12.15 uur de zaterdag op Schiphol aan. Dit is mijn laatste verslag want er valt weinig meer te melden. Leuk dat jullie ons op deze manier gevolgd hebben en leuk ook alle reacties. Tot in Nederland! Xx