Dag 1 - Adam naar San Francisco

Door Remco, Miranda, Mart en Iris - 28-07-2018 15:25

De heenreis verliep bijna vlekkeloos. Smorgens om 8 uur met de bus naar station. Na een bakkie koffie van onze oud leider Rahmi Akkaya (Robert 😉) de trein van 8.45 uur naar Schiphol. Ideaal. Een kleine vertraging met het vliegtuig van 45 minuten begon de 11 urige vlucht naar San Francisco. Dat is wel heel lang maar in het vliegtuig werden we goed verzorgd.

Om 14.30 US tijd geland. DIt is 23.30 uur Nederlandse tijd. Vervolgens lang wachten bij douane, koffers gepakt, Sim kaartje gekocht en met de metro naar hotel. Onderweg hadden we al van reisorganisatie gehoord dat ons hotel was overboekt. We hebben een ander hotel gekregen wat zeker niet minder is. Hotel Weston St Francis. Tikkeltje luxer dus altijd goed. Inmiddels was het 17.30 uur.

Inchecken, naar de kamers en vervolgens nog even san francisco in. We hadden een beetje trek gekregen dus nog hapje bij de burger king. De weg hiernaar toe was best eng. Heel veel zwervers. Nog nooit zoveel bij elkaar gezien. Je moest er bijna overheen stappen. Hamburger uiteindelijk gegeten wat best goed te doen was om 3.30 uur Nederlandse tijd hahaha.

Uitweidelijk 20 uur in hotel gaan slapen. 24 uur wakker gebleven. Helaas werden we allemaal om 4.30 uur wakker😂😅 en konden we niet meer slapen.

Wederom berichtje reisorganisatie. Advies niet naar Yosemite te gaan ivm bosbranden en de daardoor ook ongezonde lucht. 2 nachten geboekt😔. In overleg met Tioga gaan we waarschijnlijk naar Lake Yahoe nu. Ietsje noordelijker dus meer kilometers maar zo zie je in elk geval wel wat.

Verder 4 fietsen zojuist geboekt en gaan we kijken wat de dag brengt na het ontbijt. We hebben wat ideeen maar horen jullie nog.