Dag 12: Boven op de berg - Mont Tremblant

Door Canada Roadtrip Muldertjes - 14-08-2022 05:00

De camping in Mont tremblant was echt super leuk!! Hier was een grote speeltuin bij en een game hal. Nora en ik hebben heel lekker gespeeld. Er was ook een zwembad, maar het water was wel heel erg koud en het was die dag iets minder warm. Papa en mama gingen vragen of we hier nog een nachtje konden blijven, maar de camping zat al helemaal vol omdat het weekend was en alle canadesen zelf naar de camping gingen. Jammer!

Toen gingen we maar gewoon naar de berg toe rijden. Dat was wel heel erg leuk al was het wel lastig om met onze camper een plekje te krijgen. Maar het is toch gelukt! We gingen met een liftje omhoog tot de voet van de berg, daarna kwamen we in een klein dorpje dat net leek op een pretpark. Je kon allemaal dingen doen zoals bungee jumpen, met buggy’s de berg afrijden, klimmen etc. Het kostte alleen best heel veel geld en we moesten echt heel lang wachten. Voor de grote lift omhoog hoeften we niet te wachten, dus toen hebben we dat gedaan. Bovenop kon je heeeeeeeeeeeeeeeeel ver uitkijken. Het was hier alleen best wel heel koud (13 graden!). Het zag er van bovenaf echt heel mooi uit als een groen dekentje. IN de lift naar beneden ging ik met papa dansen en een beetje stampen, maar dat vond mama niet heel leuk. De lift ging dan wiebelen. Toen we beneden kwamen hebben we chinees eten meegenomen (blegh). Normaal vind ik dat niet zo lekker, maar dit was wel heel erg lekker....garnalen met een krokant korstje....mmmmmm. We kwamen in het donker aan op de camping. Ik mocht nog even buiten wat drinken met papa en mama, maar nora ging meteen slapen (ze was tijdens de reis al in slaap gevallen).

Oma Lucie 14-08-2022 08:51 {{button-65549}}

Super, jouw verhalen. Wat een belevenissen.
En geweldig leuk om alle foto's te zien.
🥰😍

Liesbeth 14-08-2022 08:55 {{button-65551}}

Ha, een heleboel verhaaltjes in één keer. Dat is genieten! Wat leuk, dat kanoën. Papa en Mama moesten al het harde werk doen...

Sharonie 14-08-2022 22:26 {{button-65591}}

He Sanna,
Wat een geweldige reis. Super van die Eland idd mega groot!!!! En wel zielig voor je vader dat hij alweer zo nat is geworden door de regen.
Ik ben met Yaron en Alma op mini vakantie in het huis van ome Rick. We maken niet zulke avonturen mee als jullie maar zijn wel alle 3 geprikt door kwallen vandaag. 🙄🙄🙄
Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's
Groetjes Sharonie

Ome Rick 15-08-2022 23:40 {{button-65641}}

Ik mis het verhaal over de zak chips! Meer chips-avonturen graag! 🤓

Wieteke 16-08-2022 10:29 {{button-65666}}

Wat een super avontuur beleven jullie zeg! Jouw mama gaf me deze link, echt leuk om te lezen, nu ben ik ook een beetje mee op jullie vakantie😄. Geniet er maar van!