Reizen en wennen aan tijdverschil

Door Clock on tour 2019 - 12-07-2019 16:10

Gisteren, donderdag zijn we vertrokken. De vlucht ging prima, netjes om 12:30 en ook nog ietsje sneller dan gepland aangekomen. Raar idee, je zit 11 uur in een vliegtuig en dan is het 14:00, terwijl het thuis dan 23:00 is. Om er maar direct aan te wennen hebben we even doorgezet. De douane controle duurde heel lang, we hebben we 2 uur in een lange rij gestaan voordat we officieel Amerika in konden. De koffers waren er al, dus direct door naar het hotel. We hadden een gezellige taxichauffeur die aan een stuk info over Las Vegas kon vertellen. Circus Circus hotel, weer in een lange rij bij het inchecken waardoor we pas om 16:15 naar de kamer konden.

Buiten is het vandaag met 43 graden C. de warmste dag van het jaar. Je ziet ook alleen mensen van auto of taxi naar binnen lopen. In het enorme hotel hoef je ook niet naar buiten voor wat dan ook.  Nog even een afspraak gemaakt het de camper verhuur over de transfer morgenmiddag. We worden vrijdag om 14:00 opgehaald.

Vanmorgen om 06:00 waren Niels en Erik klaar wakker, en hebben maar een wandeling gemaakt. Zelfs op dit tijdstip zitten er mensen achter een gokkast, en kun je bij allerlei winkels al een ontbijtje halen. Inmiddels is het 07:10 en zijn we allemaal al klaar wakker, we gaan de dag beginnen!

Esther 12-07-2019 17:07 {{button-58241}}

Jeempie wat een hitte zeg! Niet echt fijn om zo even onvoorbereid in te komen.
Hoop dat jullie biologische klok snel gewend is. Intussen hebben jullie vast al een rit gemaakt in de camper. Wij hebben lekker geluierd bij het zwembad. Totaal anders maar ook leuk!

Mijna Klok-verwer 12-07-2019 21:05 {{button-58248}}

Lieve allemaal,
mooi om te horen, dat de reis voorspoedig is verlopen. Pa was om 12.00 uur weer thuis. vandaag was het in midden Nederland hevig noodweer. Bij ons is weer geen regen gevallen.
Morgen komen Chris, Jorien en Ruben bij ons.
's avonds is hier de wielerronde. In Beilen is het feest niet doorgegaan vanwege het slechte weer en verschoven naar eind augustus.
Voor jullie een hele fijne vakantie en misschien een beetje koeler.
Hartelijke groeten, Pa en Ma Klok.

Mama 14-07-2019 15:53 {{button-58294}}

Ik ben aan het oefenen op de tablet. Hebben jullie het leuk? Groetjes pa en ma.