Toronto Airport

Door Marc & Alie - 01-10-2018 01:51

Het zit er alweer op. We hebben onze heerlijke auto ingeleverd bij Alamo en wachten nu tot Air Canada klaar is om te boarden. Tot nu toe is de vlucht 15 minuten vertraagd, hopelijk blijft het daarbij.

Gisteren zijn we van Montreal naar Kingston gereden,  waar we hebben overnacht. Ongeveer een half uur voor Kingston ligt Gananoque. Hier hebben we een rondvaart van een uur gemaakt langs de thousand islands, niet alle 1000 dus. Erg leuk. Er liggen allemaal eilandjes in de rivier, de meeste met een (vakantie)huis erop. Van eenvoudige cabins tot complete paleizen.

Rond vier uur waren we weer aan wal en zijn we nog even naar het kleine, maar rustige outlet centrum in Kingston geweest en naar de Canadian Tire (een soort Bauhaus). Kingston is vrij groot, maar het centrum is overzichtelijk met het haventje en de hoofdstraat met leuke winkeltjes en restaurants.

Pas om 18:00 uur moesten we op de luchthaven zijn. Je kunt het in ongeveer 2.5 uur doen, maar we hebben de toeristische route genomen langs het water, door  leuke dorpjes en ook nog een (gratis) ferry. Ook zijn we nog even langs de Premium Outlets geweest in Toronto, maar dat is niet zo'n heel goed idee op zondag, wat een drukte! Financieel wel gunstig.....

Het was weer een fantatische reis, hopelijk volgend jaar weer een andere bestemming smiley