Laatste volle dag Amerika!

Door Lotte - 12-08-2018 22:35

Gisterenochtend zijn we van west Florida, Sanibel Island, naar oost Florida, Wellington gereden. Eerst lekker ontbeten bij t restaurant bij t hotel en toen begonnen aan de 2,5 urende rit. Deze verliep gelukkig vlot en waren rond 3 uur in Wellington. Zowel het concoursterrein van Palm Beach als alle grote ranches zaten goed achte slot en grendel. Ook andere grote villa's waren afgeschermd door hoge muren, slagbomen en grote poorten. Zodoende hebben we alleen een aantal kleine stallen kunnen bekijken. Nadat we dat een poosje hadden gedaan vanuit de auto zijn we naar t hotel gegaan en beetje gerelaxt.

Het regende al een poosje dus zijn niet naar het strand gegaan, maar naar de Wellington Mall. Een groot winkelcentrum met een heel scala aan winkels. Hier heb ik een mooie jurk gescoord voor de bruiloft die we in seprember hebben en Maikel een mooi horloge. Daarna hadden we besloten dat we wel een bioscoopje konden pakken dus gereserveerd voor Mission Impossible Fallout, die om half 9 draaide. Eerst jurk weggebracht naar de auto, wat gegeten en daarna in een heerlijk relaxte stoel in de ligstand naar de film gekeken. Leuke filn na een geslaagde dag.

Vanmorgen besloten om niet naar het strand te gaan, aangezien dit een halfuur rijden was vanaf het hotel. We wouden graag op tijd bij het vliegveld zijn, aangezien alles in Amerika niet altijd even snel gaat. Wel wouden we nog even wat souveniers halen bij de Bayside Marketplace waar we in het begin van onze reis al eerder waren geweest. Daar waren we rond 12 uur en rond half 2 hebben we de auto ingeleverd bij het vliegveld. Alles verliep vlot en zitten nu al een poosje bij de gate te wachten, gaan over 10 minuten boarden.

Dit zal mijn laatste verslag zijn. Morgen om 10.40 uur Nederlandse tijd zullen we als goed is geland zijn in Amsterdam, nadat we van vliegtuig zijn overgestapt in Londen. Leuk dat je mee las met onze reis! Morgen zal ik nog wat foto's uploaden.