Key West

Door Lotte - 08-08-2018 01:53

Oke! Eerst even onze reis naar Key West! Via alle eilanden en bruggen naar Key West gereden in topsnelheid, not. Snelste wat we mochten was 55 mijl per uur, dat staat gelijk aan 90 km per uur. Maar goed, het is vakantie en er is genoeg te zien. Zijn gestopt bij het Dolpin Rescue Centre, ging om half 5 dicht en het was 4 uur dus konden beter dit op terug weg doen. Op Big Pine wou ik kijken naar The Pine Deer, een klein hertje die daar in t wild leeft. Ik reed de verkeerde straat in en wou toem draaien en toen stond er daar een met een jonkie, echt zo schattig. Dus Pine Deer Check, en door met de reis.

Half 6 kwamen we aan in t hotel. Reservering zou er eerst niet in staan maar vrij vlot hebben ze het uitgezocht en geen problemen onder vonden. In tegenstelling tot ons hotel in Miami, lijkt  de hotelkamer hier wel op wat er op Booking staat. Zijn later naar Mallory Square geweest, gegeten op Duval street. Echt de straat met restaurantjes en winkeltjes hier. Na t eten naar een Irish Pub geweest, was erg leuk.

Vanmorgen ontbeten in t hotel naast t onze. Bij de onze is geen ontbijt bij. Daarna met shuttle naar centrum gegaan. Souternpoint was heel druk, dus maar even vlot foto vemaakt en taxi terug genomen. Voor vanmiddag hadden we een 3,5 uur durende snorkeltour op een catamaran geboekt. Vond t erg spannend maar erg leuk! T was een uur heen en een uur terug varen. Daadwerkelijk zijn we maar 40 min in t water geweest, maar voor mij prima. Best veel echt grote roggen gezien, veel vissen en koraal. Was zeker de moeite waard! Wel wat bewolkt en best wat wind, maar echt perfext weer hier voor.

Daarna beetje aan t zwembad gelegen bij t hotel en gaan nu wat eten in t centrum. Planning staat op later wat te gaan drinken met een Nederlands jong stel uit t westen van Nederland.

Morgen vertrekken we weer en gaan we naar de overnachtingsplek op Key Largo!