San Francisco - Monterey

Door Ria en Gerard de Jong - 23-04-2015 04:43

Maandag 20 april

We hadden vanmorgen nog tijd om naar de Painted Ladies aan Fulton Street te lopen. Gelijk na het ontbijt gingen we op pad, een half uurtje lopen. Vanuit het aangrenzende, wat hoger liggende, Aloma Square Park heb je een mooi uitzicht op de woningen en de erachter liggende skyline van San Francisco. Jammer dat het, net zoals gisteren, zwaar bewolkt is. Terug in het hotel hebben we uitgecheckt en zijn we met de BART-metro naar het plaatsje Fremond gereden, een rit van een klein uur. Vervolgens met de taxi naar Cruisse America. Net voor de drukte van andere camper afhalers en na het nodige papierwerk en uitleg krijgen we de Campers mee. Ik zie dat ik alleen een kentekenplaat van Florida aan de achterzijde heb en voor dus niets maar dat is geen probleem, krijg ik te horen. In de nabijgelegen Walmart de nodige boodschappen gedaan en daarna op weg naar Monterey, de eerste overnachtingsplaats met de camper. Na de eerste tankstop van Wouter gaat het koolmonoxidealarm in de camper van Wouter en Wilma af. Een belletje naar de hulplijn van Cruise America geeft als antwoord dat er morgen een afspraak voor een monteur gemaakt wordt. Met een afgesloten propaantank rijden we door naar Monterey. We staan op een prachtige camping in het heuvelland achter de kustlijn van California.