Dag #3 van San Fransisco naar Anthony Chabot Campground

Door Teddy - 12-09-2019 04:28

Ik (Teddy) ben er vroeg bij vandaag. Ik ben om 4.00 uur wakker en het lukt me niet om weer in slaap te vallen.

Uiteindelijk zitten we om 7 uur aan het ontbijt. We pakken onze koffers in en ik wil nog heel graag even naar de Sephora om wat make-up te kopen. We hebben om 12.30 de afspraak bij Cruise America. We hebben overwogen om met het OV te gaan, maar dat duurt 2 uur en dan moeten we ook een stuk lopen. We besluiten om toch een Uber te bestellen. Dat kost wel iets meer, maar dan zijn we er met een uur en dan ook voor de deur van CA.

Ik slaag goed bij Sephora (een Anasatasia Beverlyhills liquid lipstick en een Milk Cheek and Lip). Ik ben er erg blij mee. We halen bij de Starbucks nog een kop koffie en wachten bij het hotel op de Uber. Hij is stipt op tijd. We hebben een goede rit en zijn ruim voor de afgesproken tijd bij CA. We checken daar in en kunnen buiten wachten tot we aan de beurt zijn. En dan krijgen we onze camper. Alles wat we nodig hebben kunnen we pakken. We krijgen een volledig nieuwe pannenset mee.

De eerste kilometers met de campers zijn nog een beetje spannend. De eerste stop is Walmart. Piet bestuurt de camper en doet het geweldig. Aangekomen bij de Walmart worden we niet helemaal goed begrepen en daardoor moeten we bijna een half uur wachten op onze boodschappen. En later blijkt dat we ook niet alles hebben gekregen (en wij hebben niet goed gecheckt).

En dan gaan we op pad naar onze eerste camping. Anthony Chabot campground in Castro Valley. De laatste miles naar de campground zijn up-hill en best een beetje spannend, maar we komen goed aan. We worden verwacht en we hebben een mooi plekje. Het lukt mij niet me te ontspannen als de koffers nog niet uitgepakt zijn. Dus ik pak alles uit en ruim de camper in. Als ik het bed op ga maken, kom ik er achter dat er in het pakket van CA maar 1 kussen zit. Of ik heb maar 1 pakket gepakt, terwijl dat er twee hadden moeten zijn.

En dan hebben we moeite om de stopcontacten goed werkend te krijgen en we snappen ook niet hoe het gasstel werkt. Uiteindelijk is alles gelukt en rond 19.30 uur zitten we toch buiten aan de picknicktafel te eten. We blijken geen afwasmiddel te hebben, dus we wassen af met gewoon water. We zijn beiden dood moe en liggen rond half 10 in bed.