Vancouver 17-07-10

Door Knoppert - 02-08-2010 21:41 Om 7 uur wakker. Op ons gemakje ontbijten in het hotel. Uitchecken en op weg naar de ferry Swartz Bay-Tsawassen. We nemen die van 10.00 uur en moeten bij aankomst een half uur wachten. De overtocht duurde 1,5 uur. We mogen nu wel op het dek komen! Onderweg zagen we zeehonden en dolfijnen wegduiken. Wat is dat toch elke keer mooi.
Bij aankomst zijn we naar Granville Island gereden. Een marktgebied onder een brug. We hebben daar een overdekte markt bezocht en gelijk een hotdog gegeten. We hebben ook nog even in een indoor speelgoed markt gekeken. Daarna naar het hotel gereden. Het hotel is downtown en het is zaterdag en ze zijn met wegwerkzaamheden bezig dus het duurde even voordat we er waren.
Om 15.00 uur in Sandman hotel ingecheckt. Ik was gelijk de weg al kwijt. Het bestaat uit 2 torens en liften die op onverklaarbare wijze overal naar toegaan waar ik niet naar toe wilde. Uiteindelijk had ik de parkeergarage gevonden waar de rest op mij stond te wachten. Het is een vreemd hotel.
Zoals gewoonlijk hebben we eerst een rondje hotel gedaan. Gelukkig lag het niet alleen aan mij, voordat we het zwembad hadden gevonden kwamen we al in het restaurant en de waskamer en nooduitgangen.
Oké shopping time! We zijn naar Pacific Cente gelopen. Er stonden nog steeds Uggs op de agenda maar helaas de prijs vind ik nog steeds te hoog. Even in de Apple store geweest om te kijken naar de Iphone4 maar die willen ze nog niet verkopen omdat de antenne niet goed werkt in je hand. En toen kwamen we een Hollister tegen. Shop, shop till you drop, drop, drop!
Terug bij het hotel buiten gegeten. Goed restaurant overigens. Daarna gingen de meiden nog zwemmen maar het zwembad was ijskoud. Zo koud dat je kramp krijgt. En dat voor een binnenbad! Dus hingen ze in de hottub. Daarna nog eventjes tv kijken en om 22.30 ging het licht uit.