Laatste dagen en dan terug naar Huis Dag 36,37,38 en 39 (23 t/m 26 Augustus)

Door Familie Klimp - 31-08-2022 08:43

De laatste dagen op Hawaii hebben we rustig doorgebracht zoals ook de bedoeling was en dat lukte ons ook nog aardig. Op 24 augustus moesten we om 11 uur uitchecken. De avond daarvoor zijn we nog even lekker uit eten geweest bij de Cheesecake factory, dat was weer smullen! ’s Morgens de koffers definitief ingepakt en op naar Waikiki Beach. Daar hebben we nog even lekker genoten van zon, zee en strand om vervolgens ook nog even een duik in het zwembad van het hotel te nemen. Daarna onder de koude buiten douche om het laatste zand van ons af te spoelen, omkleden en Honolulu nog eventjes in. Vervolgens nog snel even wat kleine souvenirs gekocht en een hapje gegeten. Terug bij het hotel een Uber geregeld en richting het vliegveld! Het inchecken was gisteren al gelukt dus het was nog een kwestie van koffers droppen. Toch nog één te zwaar, dus snel even wat spullen overhevelen naar een andere koffer en klaar voor de security. Ook dat ging best snel, we raken geoefend hierin ;-)! Toen was het tijd om nog even te relaxen op het vliegveld. Om 21.00 uur vlogen we volgens planning naar Los Angeles. Bij het uitstappen ’s morgens vroeg, bleek dat we bijna naast de gate zaten waar we het volgende vliegtuig, naar Newark, moesten nemen. De koffers waren in Honolulu al gelabeld met eindbestemming Amsterdam dus daar hoefden we ook niet achteraan, heel relaxed hoor! Ook de reis naar Newark vloog volgens de planning en in de namiddag arriveerden we op Newark. En vanuit daar vlogen we uiteindelijk, ook volgens planning, naar Amsterdam. Weer een nacht over. Wel even wat gedommeld maar echt slapen was er niet bij. Om 7.00 uur precies kwamen we aan op Schiphol! Toch fijn om weer op Nederlandse bodem te zijn. Vervolgens door de Douane en richting de koffers, zouden ze mee zijn gekomen? Bij aankomst lagen er al twee koffers op de band, dat ging goed. Daarna was het nog eventjes wachten op de rest maar om 8.00 uur konden we door naar de trein! De eerst volgende vertrok om 8.27 uur en die haalden we net! Na twee stations werd het al lekker rustig in de trein. In Almere 1 x overstappen met een snel gehaald broodje en koffie zoefden we naar het Noorden, hoe ideaal! De opa’s en oma’s stonden om 11.00 uur al klaar in Assen. In de auto, om vervolgens om 12 uur weer thuis aan te komen! Moe maar blij dat de terugreis ook soepel is verlopen de komende dagen nog eventjes bijkomen!

Wat een geweldige reis was het, zoals ik in het vorige verslag al schreef. We zijn nu vijf dagen thuis en als we de foto’s terug kijken blijven we kijken en genieten van alles wat we allemaal hebben meegemaakt en gezien! Uiteraard voegen we nog een paar leuke foto’s van de laatste dagen Hawaii toe en nu maar plannen gaan maken voor de volgende reis naar Amerika!!! :-)

Ann 31-08-2022 11:47 {{button-65994}}

Welkom thuis, terug in jullie eigen stekkie.
Geniet nog maar na van de achterliggende vakantieweken!
Dikke smok, en tot gauw ziens

Ann

Will Eisinga 31-08-2022 13:46 {{button-65997}}

Wat een Prachtige reis en wat een Prachtige verhalen. Gewoon Super. Verhalen, foto's. Jullie hebben conditie opgebouwd tijdens de vakantie. River Deep, Mountain High. Niets was jullie teveel. Kijk Tina Turner. zoek maar op. 1971 including intro. All time favorite. En we hebben het allemaal mogen meemaken. Bedankt.

Will Eisinga 31-08-2022 13:54 {{button-65998}}

En jullie Camper doet me denken aan Proud Mary, Tina Turner. zoek maar op. Big Wheels keep on turning. Rolling on the Highway. Nice and Easy.

Ali 01-09-2022 20:46 {{button-66030}}

Prachtige verhalen en foto's. Geweldig.👍🧡

Carla 02-09-2022 21:16 {{button-66061}}

Weer thuis ook weer lekker en nu maar nagenieten van alle mooie dingen die jullie beleefd hebben!! in 1 woord geweldig, well done! en inderdaad lekker fantaseren waar jullie de volgende keer terecht komen en plannen maken net als hier... eerst weer even het hectisch leven in dan weer gaan. Spreken en zien elkaar weer gauw.. Liefs van ons vier