Miami dag 3 en 4

Door K. Pak - 06-08-2015 04:29

Miami

Dag 3.
We dachten heerlijk even naar het strand te gaan met onze handdoekjes en parasol, maar heerlijk was het niet. Het was echt te warm… Binnen een uur zijn we weer naar het hotel gegaan en daar beiden in de schaduw gelegen waarbij we vaak even afkoelden in het zwembad.

Omdat er nog een wedstrijd van de Marlins was zijn we hier ’s avonds weer naartoe gegaan. Helaas verloren ze alweer, maar we hebben het wel weer naar ons zin gehad! Op de terugweg een taxi genomen. Maar waar deze man zijn rijbewijs heeft gehaald, geen idee… maar hij stotterde heel erg in de file die er stond. En als er geen file was dan racete hij zo hard… Maar we zijn heelhuids aangekomen…

Dag 4.
Vandaag gingen we weer met goede moed naar het strand. Ietsjes vroeger dan gisteren en het was ook nog eens meer bewolkt. Nu was het uit te houden. We zijn nu bijna 2 uurtjes geweest om daarna weer naar het hotel te gaan en hier bij het zwembad te liggen. Ook dit was weer heerlijk.

Aan het eind van de middag hebben we ons weer opgefrist en zijn we naar Ocean’s drive gelopen en hebben daar een paar winkeltjes bezocht en hebben lekker gegeten bij een pizzeria.

Weer terug bij het hotel hebben we onze tassen ingepakt en we gaan zo lekker slapen. Morgen vliegen we 11 uur lokale tijd (19.00 uur Nederlandse tijd) weer naar Philidelphia en vervolgens door naar Schiphol. Vrijdag de 7e komen we rond half 10 ‘s morgens aan!

We hebben echt een superleuk waanzinnig mooie vakantie gehad!