reisverslag

Door - 14-03-2016 04:48

beste mensen,

hier eindelijk een verslag van wat we mee maken op onze reis door Amerika

na een vertraging van 1uur op schiphol door een lekke band van het vliegtuig zijn we na een hele rustige vlucht on 13.45uur chicago tijd geland ,we waren redelijk snel door de douane en hebben een taxi genomen naar het hotel,daar stonden we verbaasd van de mooie kamers na een geweldig lekker ontbijt zijn we met een luxe touring car naar middelbury gegaan om daar onze camper op te halen,na alles nagekeken te hebben zijn we vertrokken naar onze eerste camping,we wisten niet wat we zagen wat een rommel maar we hadden in ieder geval stroom en water.De volgende dag woensdag 9maart al vroeg vertrokken naar Lincoln daar hadden we wel een mooie camping en na een heerlijke nachtrust gaan we Donderdag weer op pad onderweg hebben we cowboys gezien die aan het koeien drijven waren we hebben overnacht op de rv hollyday camping in North Platte,ook weer een mooie camping, rest van onze reis door de rocky mountens volgt