enerverende zondag

Door Y. Kaan - 22-04-2014 02:30

Zondag 21 april

Op de valreep nog even naar de Brooklynbridge. We dachten het systeem van de metro door te hebben en alle dagen ging het ook goed. Tot vandaag. Zowel op de heenweg  als  op de terugweg hebben we verschillende metros gehad,maar geen een stopte op de plek waar we wilden . Dus veel heen en weer gehopt. Maar uiteindelijk de beroemde brug bereikt. We hebben een leuke wandeling gemaakt van Brooklyn naar Manhattan en onderweg natuurlijk veel foto's gemaakt.

Ruim op tijd terug bij het hotel ( we zouden om 14.20 opgehaald worden door een taxibusje) en dus nog tijd over voor een loopje door central Park. Ons hotel was aan dezelfde straat. Heerlijk in het zonnetje gezeten. En daar begon het..

Taxi veel te laat en dus veel klagende klanten aan boord. Gelukkig hadden wij geen vliegtuig te halen en dus weden wij als laatste uitgeladen. Iedereen moest op een ander level uitstappen dus hebben we het vliegveld minstens 3 x gezien. En de chauffeur zou ons bij de autoverhuur afzetten. Maar na een  uurtje te hebben rondgereden hebben we het opgegeven en ons laten afzetten op het vliegveld. Alwaar een shufflebus klaarstond om ons af te zetten bij het verhuurbedrijf. Tssssss

Met het zweet op de rug ( en niet omdat het heel warm was) wilden we een auto meenemen. Maar helaas, creditkaart werd niet geaccepteerd en een belletje naar Nederland leerde ons dat de kaart nog stond geblokkeerd ban de vorige vakantie... grrrr en niemand kon het voor ons deblokkeren. We moesten wachten tot we de bank in Steenwijk konden bellen om het probleem op te lossen. En dat kan pas na het Paasweekend.

Gelukkig hebben we vrienden in Amerika en konden we hen bellen om ons op te halen. Ze wonen wel ietsje uit de buurt, dus moesten we 3 uur wachten. En natuurlijk 3 uur naar hun huis terug rijden. Laat in de nacht kwamen we aan en na een kort gesprek en meerdere dagen op locatie voor de boeg ginegen we naar bed...  Blij dat deze dag voorbij is gegaaan....Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen   hoop ik.