Zaterdag 9 augustus

Door Daniëlle Bakker - 10-08-2014 17:05

Het was weer een vroege start vanmorgen. Paul en ik hadden de wekker al op 7 uur staan. De kinderen hadden er wat meer moeite mee, vooral om onder de warme douche vandaan te komen. Uiteindelijk reden we om 9 uur weg. Toen nog even geld pinnen, boodschapje halen en tanken. Best jammer dat zo’n camper zo onzuinig rijdt. Ongeveer 1 op 3, met een heleboel geluk 1 op 4. We moeten toch rijden om ergens te komen, dus elke keer gooien we hem maar weer vol.
We hadden vandaag een rit van 335 km voor de boeg. Na een uur was Daphne er eigenlijk al klaar mee, maar we moesten toch verder. Na een koffie en WIFI stop bij de MC Donalds, weer verder gereden, totdat het tijd was voor de lunch. Hiervoor hebben we een heerlijk plekje uitgekozen, op een kiezelstrandje aan een meer. Eerst even heerlijk gezwommen, broodje gegeten, nog even gezwommen en even lekker in het zonnetje gelegen. Na anderhalf uur hebben we onszelf een beetje moeten dwingen om weer op pad te gaan. Na toch nog 2 uur gereden te hebben, passeerden we de campground die we gereserveerd hadden. We besloten om eerst door te rijden naar Revelstoke om daar bij het info Centre informatie te halen over de dingen die we morgen willen gaan doen. Revelstoke ligt ongeveer 27 km van de campground vandaan, daarbij had ik eigenlijk niet echt een prettig gevoel bij die campground. Dus bij het info Centre meteen geïnformeerd naar een andere campground, die we onderweg tegen waren gekomen. Ongeveer 3 km van Revelstoke vandaan. Telefonisch waren ze niet bereikbaar, dus dan maar langs rijden en hopen dat er nog een plekje voor 2 nachten vrij was. En wederom stond het geluk aan onze kant, want we staan hier nu met een full hookup. Wel wat herrie van de weg, maar voor de rest prima, met weer een klein zwembadje voor de kinderen. Die overigens al om 21.30 uur uit zichzelf in bed lagen en inmiddels heel stil zijn. Die liggen al heerlijk te slapen. Paul is inmiddels ook al meerdere keren ingedommeld. Het wordt niet laat vandaag. Het is nu 21.45 uur. We hebben nu echt een heel ander ritme dan dat we tijdens een strandvakantie hebben. Morgen mogen de kinderen en wij ook, uitslapen. Laat zal dat niet worden, want nog steeds blijf je dat tijdsverschil wel merken. Is niet erg, want we genieten volop van de dag. Morgen staan er 3 wandelingetjes op het programma.