Grand Canyon dag 6

Door William&Anja Ensing - 05-06-2014 02:34

Weer vroeg eruit en ontbijt genomen van het hotel ,simpel maar voldoende .(was trouwens gratis).

Om 07:45 uur zijn we weggereden richting de Grand Canyon voor onze volgende Hotel.

De garmin aangezet en gaan rijden naar ongeveer 60 km konden we terug rijden omdat de weg was afgesloten wegens een brand die er bezig was,dus er zat niks anders op dan weer helemaal terug te rijden naar Sedona om weer opnieuw te starten en dan maar via de Highway 79 .

Onderweg op de Highway gestopt om te tanken ,maar het verhuur bedrijf had niks gezegt watt erin gaat in zo'n auto ,komen we aan bij het tankstation staat er dezelfde auto voor ons ,dus ik vragen in me beste Engels wat erin de auto voor benzine moet en die man waar ik het aan vroeg in zijn beste Engels terug dat er 91 V-Power in moest moeilijk gedoe dus bleek hij nederlands te zijn pfffff.

Daarna weer weggereden met als tussenstop het dorpje WILLIAMS hoe toepasselijk hihi  om daar even te stoppen en rond te wandelen route 66 loopt door dat dorpje heen

Elvis was daar ook ja hij leeft nog!!!!!

Toen weer in de auto gestapt en naar de Grand Canyon na een goede rit kwamen we daar aan om 13:00 uur en konden we gelijk inchecken bij het hotel.

Na uitgepakt te hebben zijn we gaan lopen naar de Grand Canyon dat viel mee dat was maar 7 min lopen en ja hoor ons eerste wilde dier kwamen we al tegen.

En toen ja eindelijk de Grand Canyon wat prachtig is dat zo groot in het echt mooier dan op de fotos

En stoere william wilde weer eens uitsloven!!!

En zoals overal waren er lieve kleine eekhoorntjes

Na flink te hebben gewandeld daarna  lekker ff opgefrist en toen heerlijk gegeten daar en toen we terug liepen via Grand Canyon was het koud bbrrrrr en donker brrrr, maar goed toen ging ons kaarsje wel uit om 10 uur.