San Diego en LA

Door C. Akkermans - 26-09-2013 05:59 Hallo allemaal, Daar zijn we weer met een update..we zijn inmiddels in San Diego geweest...wat een fijne stad is dat! Wij zijn FAN. Na een 6 uur durende rit waren we daar eindelijk. We zaten op een camping aan de baai...heerlijk..wij wilden grasg naar Down town San Diego en old town, dus info gaan vrafen bij personeel. Deze keken ons raar aan..wie wil er nu naar down town als je kan camperen aan de baai...nou WIJ! Volgende morgen met de bus, trein en trolley naar down town San Diego. ..wat een ervaring en wat lopen er weirdos rond...gelukkig zijn we wel wat gewend haha..daar aangekomen meteen een tour geboekt op de hop on hop of bus. Wr zijn naar seavillage, the mall (victoria secret en macy's), het eiland coronado in de baai, little italy en old town geweest! Heerlijke sfeer, love it! We will be back!! Volgende dag onderweg naar LA! Bij aankomst meteen een tour geboekt naar alle belangrijke sightseeing...volgende dag vroeg uit de veren om hollywood blv, rodeo drive, beverly hills, santa monica en venice beach...zoals verwacht viel dit tegen...leuk om eens gezien te hebben...kunnen we ook weer van onze bucket list afstrepen.. Op santa monica nog even op de pier geweest in de big wheel...leuk Het einde van onze trip is inzicht alsook de bodem van onze portemonnees...haha oeps.. We mis you all! Dikke kus, van ons

Willie 28-09-2013 09:57 {{button-18368}}

Hoi hoi,
Aan de laatste week zijn jullie begonnen,maar blijf genieten, als je volgende week thuis bent, denk je was ik daar nog maar! Jullie zijn in Santa Monica geweest ,wij toen in Santa Barbera,was wel aardig!!
Dat de bodem van je portemonnees leeg raakt is wel normaal hoor,als je daar bent!Als jullie ook maar lekker zijn wezen shoppen!!!!