Dag 26

Door Weer naar Canada - 01-10-2018 04:39

Zondag 30 september

Sorry dat we het bericht van gisteren niet konden versturen. Op de grote camping bij een grote stad kunnen ze het niet mogelijk maken om zelfs maar verbinding te krijgen met Wifi. Vandaar vandaag 2 verslagen.

Vandaag is de laatste echte camperdag. Wakker geworden met koude voeten. Dus eerst de kachel maar aan.
Het zonnetje was er ook al weer. Na enige tijd kwam er wat donkere bewolking opzetten. Oeps, het zal toch niet gaan regenen op onze laatste dagen. Maar nee hoor, het was maar een bangmakertje. Het wolkendek dreef net zo snel over als dat het er aan kwam. De zon brak weer door.

Omdat het een korte route zou worden en je toch niet te vroeg kan inchecken op een camping besloten we de Tomtom in te stellen op een route zonder snelwegen. We kwamen door de buitenwijken van Colorado Springs en Denver. Dat zijn complete compounds. Ongelofelijk wat een grote woonhuizen je daar ziet. Was heel leuk om te zien. Onderweg nog getracht een fles wijn voor de laatste avond te scoren. We zijn 2 supermarkten in geweest, maar het blijkt dat in Colorado geen wijn verkocht mag worden in een supermarkt. Daarvoor moet je naar een speciale Liquor Store. En die zijn dus niet in de buurt van een supermarkt!

We gaven dus de hoop maar op om een flesje wijn te kunnen scoren, maar wat blijkt: tegenover de camping waar we deze nacht zullen verblijven zit een Liquor Store! Onze avond kan dus niet meer stuk

Maar eerst moest er gearbeid worden. De camper moeten we morgen weer schoon inleveren. Gelukkig alleen de binnenzijde. De buitenzijde ziet er niet uit maar is voor ons onbegonnen werk. Maar binnen is er ook genoeg te doen. De laatste dagen hebben we de etens- en drinkwaren aardig op gekregen. Vandaar dat flesje wijn!
Maar eerst de koffers weer inpakken. Alle kasten werden leeggehaald en de kleding en andere goederen in de koffers gedaan. Het past nog ook!
Toen we overzicht hadden de spullen die in de camper horen opgeruimd en de kastjes schoongemaakt. Zojuist na het avondmaal het fornuis gereinigd. Alles ziet er weer spic en span uit.
Morgenochtend de laatste dingen inruimen en dan op weg naar Louviers. Daar leveren we de camper in en bellen Uber voor een taxi naar ons hotel. En dan komen we echt aan het einde van deze weer prachtige reis. Maar ook weer lekker om iedereen weer te zien!

Ook tussen de bedrijven door even gerust en een hotel in Denver geboekt voor morgen. Dinsdag om 10 uur vliegen we van Denver naar Washington. Dus dat wordt vroeg op!