Dag 30 (19-04) Las Vegas (NV)

Door Koos Bakkum - 22-04-2016 16:34

Vandaag moest de camper schoon worden ingeleverd. Koos, de grapjas, maakte ontwaken om de koffers in te pakken, en de rest van de karweitjes op te knappen (hij hielp zelf ook mee hoor). Wij dachten dat het half 8 was maar het was pas half 7 !! Dus toen alles klaar was zijn we op weg gegaan naar Roadbear om de camper af te leveren. Vooraf nog even tanken want de camper moest weer met volle tank worden afgeleverd. We kwamen om 9 uur bij Roadbear aan en na inspectie en de meer gereden mijlen te hebben afgerekend waren we om 9.15 klaar. De shuttle die ons naar ons hotel zou brengen bleek echter pas om 11 uur te gaan, dus hebben wij onze tijd uitgezeten op de parking van Roadbear. Tegen 11.30 kwamen we met alle bagage aan bij het Silver Sevens hotel aan. Na het inchecken bleek dat onze kamers nog niet klaar waren dus hadden we mooi de tijd om te lunchen in het hotel. Na de lunch waren de kamers inmiddels klaar en konden we onze koffers nog eens goed inpakken want het bleek dat er minder in kon dan op de heenreis terwijl we niets extra's hadden gekocht. Ons hotel lag niet zo ver van het reuzenrad op de strip. Dus besloten we dat stuk te lopen. Het was inmiddels erg warm, 32 C Anica heeft de mooiste hotels / winkels bekeken (Ceasars Palace, Venezian, Bellagio). Ook hebben we in "Parijs" in een cafeetje koffie gedronken met war lekkers erbij. In de tuin van het Flamingo hotel de flamingo's gezien en de waterval. Zo zijn we vele hotels in en uit gelopen en hebben heel wat km's afgelegd. 's Avonds met de bus (the Deuce) naar Fremontstreet (het oude Las Vegas). Hier hangt een hele andere sfeer. Op straat vele raar geklede of juist (bijna) niet geklede mensen gezien. Danseressen op een bar die het publiek vermaken, straatartiesten en optredens. De zippline waar mensen aan een lijn op hoogte over het publiek scheren, etc. Bob zei als je hier een volgende keer komt moet je op een verhoogd terras gaan zitten en alleen maar naar de mensen kijken. Helaas zat onze tijd erop en namen de bus terug naar het begin van de strip. Vandaar uit met de taxi terug naar het hotel, even douchen en om ca 12 uur naar bed voor een paar uurtjes.