Vrijdag 17 juli

Door Iris Struijs - 18-07-2015 04:38 Vanochtend vroeg uitgecheckt, bij Dunkin Donut ontbeten en naar de boot gereden. Het regende en er was onweer voorspeld, toch wilde de kapitein even een stukje varen om te kijken of het weer beter werd en of we misschien dolfijnen zouden zien. Na 20 minuten te hebben gevaren werd het weer alleen maar slechter en er was een dolfijn te zien. Hij is toen teruggevaren naar de haven, het was niet veilig om verder te gaan. Dus een gratis tochtje langs super luxe huizen was onze ochtend besteding. Om 10 uur zaten we al weer in de auto richting Orlando. Onderweg hele heftige wolkbreuken gehad en bij Orlando file. Toch waren we al vroeg in Orlando en omdat we nog niet konden inchecken zijn we even gaan shoppen bij een groot outlet center. Bridget en ik hebben leuke sportkleding gekocht. We hebben daar ook lekker geluncht. Caitlyn was eerst beledigd dat Erwin maar 1 stukje pizza voor haar had besteld maar toen ze zag hoe groot 1 stuk was moest ze wel lachen (zie foto) . Daarna ingecheckt in het hotel. Giga groot, lijkt wel een dorp . Soort landal park maar ipv huisjes staan er flats. Met 7 zwembaden, 4 restaurants, bars, een meer met kano's, waterfietsen en nog veel meer. Te veel om op te noemen. Erg leuk. Kamer is erg groot, met midden in een jacuzzi. Ook een enorme douche moest ik van Bridget melden. We hebben meteen maar even een duik genomen en wat gedronken in de bar van het zwembad. Daarna douchen en naar 1 van de restaurants op het park, hier heb ik taco's met KROKODIL gegeten. Bridget durfde ook te proeven! We vonden het erg lekker! Net kip. Daarna kids in bad en lekker slapen. 1 van ons kan maar op internet dus het is weer vechten :-) . Morgen gaan we naar Animal Kingdom.