Dag 1: vliegreis Amsterdam - San Francisco

Door M.A. van den Heuvel - 03-11-2013 17:37 Vandaag was het eindelijk zover! Ons avontuur gaat beginnen! De wekker ging al veel te vroeg! Om 6 uur precies vertrokken we naar Schiphol. Na onze koffers ingecheckt te hebben, konden we nog even uitblazen met een broodje en een bakje koffie. Om half 9 vertrok opa weer naar huis en gingen wij door de douane. Na nog wat laatste tax free inkopen en een laatste luierwissel gingen we naar de gate. Gelukkig was het daar niet druk en waren we snel door de laatste security check. Rond kwart over 9 mochten we boarden. Na nog wat tegenstribbelen van Mila waren we snel gesetteld. We hadden super relaxte plaatsen achter de wc's toegewezen gekregen. Hier hadden we best veel ruimte en kon Mila ook lekker spelen. Ook was het personeel super aardig. De reis ging heel voorspoedig. Mila was heel lief en heeft zelfs nog 2 uur geslapen bij mama op schoot. Na een vlucht van 10,5 uur kwamen we aan op SF. Daar moesten we ook weer door de controle. Dit duurde wel vrij lang. Gelukkig mochten de mensen van de vlucht van Amsterdam in een nieuwe rij aansluiten waardoor we nog vrij snel erdoor waren. Snel onze koffers opgehaald en op weg naar het hotel. Dat lag gelukkig vrij dichtbij het vliegveld waardoor we ons snel konden installeren in ons bed. Lang leve de roomservice! Mila hield het om 5 uur Californische tijd wel voor gezien, waardoor papa en mama noodgedwongen ;-) pizza moesten eten vanuit bed. Na het eten vonden wij het ook wel prima en gingen we lekker ons mandje in.

Mirjam 03-11-2013 17:53 {{button-18921}}

Jippie! De heenreis zit erop! Nu kan het grote avontuur beginnen! Hier is het aan het onweren, hagelbui gevallen en harde wind. Heerlijk weer om dit soort reisverhalen te lezen! Dus ik ben benieuwd naar de rest van de reis. have funn moppies! Dikke kus aan Mila, die heeft toch ook maar 10,5uur vliegen volgehouden (super knap!) En weltrusten.. Xx