Laatste dagen

Door Roel van den Broek - 19-09-2012 07:06 Na een paar dagen van afwezigheid zijn we er weer! De cruise was geweldig, net een partyboot. We kwamen aan op het schip en zijn gelijk naar het zwembad gelopen waar het gelijk gezellig was. 's avonds hebben we eerst gegeten wat ook heerlijk was en daarna de club opgezocht die tot de late uurtjes open was. De volgende ochtend hadden we natuurlijk wat moeite met opstaan, 12 uur waren we op de Bahama's. We hebben wat rond gelopen in het stadje en zijn daarna aan het strand gelegen, wat er daar natuurlijk geweldig uitziet! Alleen jammer dat het een beetje bewolkt was die dag. Rond 5 uur zijn we naar señor frogs gelopen, een gezellig barretje in de haven, waar we wat biertjes hebben gedronken. Daarna gaan douche en weer heerlijk gegeten. Op het schip was niet zoveel te doen die avond omdat we aan land lagen dus zijn we de stad weer ingelopen en daar zijn we weer in señor frogs terecht gekomen. Rond 2 uur was het daar ook afgelopen dus zijn we terug naar het schip gelopen, daar was ook alles al dicht. Maar we hadden natuurlijk nog geen zin om te slapen en aangezien we 24uur roomservice hadden konden we op de kamer bestellen en aan de bar toch een biertje drinken. Na alweer een lange avond had iedereen de volgende dag alweer een lichtelijke kater maar we zaten die dag de hele dag op zee dus wat moet je dan anders dan alweer gezellig wat te drinken, wat aardig uit de hand liep. Die volgende dag moesten we weer vroeg van de boot af en dat was voor de meeste van ons geen pretje. Deze dag hebben we ook veel in de auto gezeten, we zijn rechtstreeks naar Miami beach gereden en hebben hier een hotel opgezocht waar we tot donderdag zitten. Maandag zijn we bij de everglades geweest waar we een privatetour hadden dwars door alle moerassen. Dat was gaaf in zo'n bootje, we gingen dwars door al het gras heen. We hebben aardig wat krokodillen, alligators en schildpadden gezien en zelfs nog een krokodil vast gehad! Na een lange dag zijn we terug gereden en hebben we nog lekker aan het zwembad gelegen. Vandaag hebben we een prachtige rit naar key west gehad, over alle bruggetjes en eilandjes heen. Het water was mooi blauw en zonder alle takjes langs de kant was het strand ook wit! We zijn op key west op het zuidelijkste puntjes van het continent geweest, waar een grote steen staat. Verder hebben we daar nog gegeten en zijn we terug gereden. Na een lange dag zijn we net thuis en gaan we proberen te slapen. Morgen weer een lange dag met veel leuke dingen.