Los Angeles

Door J. de Kroon - 06-08-2012 07:44

Vandaag om half 11 vertrokken we naar Los Angeles. Om 1 uur waren we ongeveer al in het hotel. We zijn vanuit de woestijn in Californie naar de kust gereden. En hier is het inderdaad een stuk frisser (23 graden). Die middag zijn we richting het strand gegaan en langs de pier gewandeld. HIer veel vis restaurantjes, en dikke kreeften opgestapeld in de vitrine. Maar aangezien we echt wilden shoppen gingen we later naar een heel groot winkelcentrum. Jammer genoeg kwamen we er toen achter dat alle winkels al om 7 uur gingen sluiten (de laatste tijd waren we al gewend dat alles hier 24 uur per dag open is), dus hebben we niet echt lang kunnen winkelen. Daarna zijn we naar een italiaans restaurant geweest en hebben we aan de pizza en pasta gezeten, en erg groot dessert na haha. Morgen jammer genoeg alweer laatste dag van deze reis. Wel gaan we naar Hollywood en Beverly hills. Dus oant moarn mar wer!

Marten en Ria 06-08-2012 11:26 {{button-8874}}

Dat was dus een redelijke "korte" rit en een aangename temperatuur,hier is het 20 graden,voelt het voor jullie straks ook niet zo koud aan als jullie weer terug zijn:-)Jammer dat de winkels al om 7 uur dicht gingen.Veel plezier in Hollywood en Beverly Hills,geniet nog even met zijn allen!

Lieve groetjes Marten en Ria

Anne en Metje 06-08-2012 11:33 {{button-8875}}

Hier weer eens regen terwijl ik dit schrijf. Ja jullie zijn nu wel met de echte 24uurs maatschappij geconfronteerd en dan is het weer wennen dat het ook anders kan, maar dan kunnen jullie alvast weer aan de Nederlandse cultuur wennen. Geniet van de laatste tripjes en de Amerikaanse kost, vanaf donderdag weer Hollandse aardappelen.