Vrijdag 20 juli een regenachtige dag

Door Wim Spoormakers - 21-07-2012 02:21

We hebben in deze vakantie de volgende staten doorkruist of bezocht: New York, New Jersey, Delaware, Maryland, Pennsylvania, Ontario (Canada), Massachusetts, Rhode Island en Connecticut. We hadden de indruk dat de wegen in het Noordoosten van de USA slechter zijn en drukker dan in het Westen en dat de parkeerplaatsen minder vriendelijk zijn voor Campers dan in het Westen.  Toch hebben we in 18 dagen met de camper iets meer dan 2000 mijl gereden.

Vandaag vertrekken we om 7.20 van de camping. Als we Cape cod verlaten begint het te regen. We stoppen pas om 11 uur om te eten bij een Friendly’s. Ontbijten kan niet meer, maar een lunch kan wel. Dan rijden we weer verder in de regen. Het wordt steeds drukker op de weg. We naderen New York en daar moeten we dwars doorheen. Het is er inderdaad heel druk en we doen er langer over dan verwacht. Om vier uur komen we pas op de Camping aan. We gaan eten bij de Italiaan in Freehold op advies van de vrij corpulente campingbeheerster. Dan ruimen we de spullen op. Morgen gaan we naar huis.