Vervolg maandag 2 juli t/m dinsdag 3 juli

Door J. Rinsma - 04-07-2012 21:48

Maandag 2 juli (vervolg)

Na de morgen nog doorgebracht te hebben in Vancouver en voor de laatste keer de haven te hebben bekeken, zijn we met de skytrain naar het vliegveld gegaan. Hier waren we even na 2 uur en hebben we ingecheckt. De koffers waren gelukkig niet te zwaar en toen wachten tot het vliegtuig zou gaan. Op de borden kwam te staan dat het vliegtuig 15 minuten eerder zou vertrekken. Om 6 uur opgestegen en een goede, rustige vlucht gehad naar Amsterdam., al hoewel 9 uur in een vliegtuig zitten is wel erg lang was. We zijn over Groenland en IJsland gevlogen en het vreemde was dat het nooit donker werd door dat we zo hoog vlogen (12km) en in het noorden de zon in de zomer bijna niet onder gaat.

Dinsdag 3 juli:

Om 12 uur geland op Schiphol, een half uur vroeger dan wat de planning was en toen wachten op de bagage. Dit duurde nogal even, zodat het ruim 1 uur was voordat we door de douane waren, waar Mark en Marijke ons op stonden te wachten en konden we met de laatste etappe beginnen. Om 3 uur waren we weer thuis in Kraggenburg en was de lange, maar heel mooie vakantie voorbij.

We hebben erg genoten van de reactie’s op ons blog en onze dank daarvoor.