Vandaag in Malibu (9 augustus)

Door Joost van Gils - 10-08-2011 05:45

Hoi allemaal,

Vanochtend mochten van papa een keertje uitslapen!! (dat vond ik natuurlijk heerlijk.) Dus papa was 's ochtends vroeg al lekker vroeg gedoucht. Daarna kwam mama haar bed uit.En iets daarna werden Fleur en ik ook wakker! Maar we bleven nog lekker even in bed liggen dalken. (hoe papa dat altijd noemtcheeky) Toen we er na een tijdje uit kwamen en allemaal al even naar de wc waren geweest gingen we ontbijten. Daarna gingen mama en ik naar de douche en fleur ging alvast haar koffer inpakken voor morgen. Toen we terug kwamen dronken we even wat en draaide we de rollen even om. Fleur ging naar de douche en ik pakte mijn tas in. Toen Fleur terug kwam en iedereen klaar was, begonnen we onze wandeling naar het strand. We gingen langs de camping naar beneden en staken over naar het strand. Toen we een eindje op weg waren en al langs de strandhuisjes liepen zagen we dat het water wel eens heel hoog stond, aan de huisjes. Toen we weer wat verder liepen merkten we dat het water  wel steeds dichter bij kwam en dat er tussen die (mooie) vakantie huisjes geen uitgang naar boven was (dat was nou jammerfrown.) We kwamen een mevrouw tegen en papa vroeg of hier ergens nog een uitgang naar boven was maar nee dat was niet zo. Dus toen moesten we weer helemaal terug (wat uiteindelijk wel mee viel hihi), maar het water kwam wel steeds dichterbij. Toen we weer bij het normale strand waren gingen we weer naar boven. We wilde eigenlijk nog naar een cafeetje maar dat  kennen ze hier niet dus liepen we weer terug naar de camping. Eenmaal weer terug bij de camping dronken we nog wat en aten we wat chipjes en nootjes. Daarna heeft mama weer overheerlijke pasta gemaakt (hij was echt heel lekker!!) Na een lange dag zometeen weer na bed omdat we morgen vroeg op moeten om de camper in te leveren en naar het hotel te gaan. Dan nog even de stad in en dan nog een nachtje in het hotel en dan op naar New York!!!!

heel veel groetjes vanaf de andere kant van de wereld

xxxx pam!

jan van brink 10-08-2011 09:56 {{button-2421}}

goede dag PAM een goed beright van onze verslaggeefster ter plaatse.goeie reis verder en tot wederhoren groetjes voor allemaal.(O)pa

J en J uit Breda 10-08-2011 10:32 {{button-2423}}

Beste Pam en de rest.
Geweldig goed verslag Pam ,leuk om te lezen jij moet maar journaliste worden ,lijkt ons een prima baan voor je . geniet nog maar eenn weekje ,want dan ben je bijna weer thuis, Alle goeds voor allemaal.
J en J uit Breda.

Anne Marie oftewel Akke 11-08-2011 23:11 {{button-2489}}

Hoi Amerikagangers,
Volgens mij hebben jullie het ook geweldig. Wij zijn inmiddels weer thuis en proberen over onze jetlag heen te komen. Wij hebben het heeeeerlijk gehad. Wat een land, wat een natuur, overweldigend! Vriendelijke mensen, maar inderdaad wel een beetje raar ...... Veel plezier nog. We horen jullie verhalen en zien jullie foto's graag een keer bij Stien.