Las Vegas!!!+saloon:P

Door Joost van Gils - 27-07-2011 07:09

Hoi allemaal!!

We reden door de woestijn Death Valley het was daar heel warm!! (46C).Toen kwamen we bij een soort oase, daar hebben we heerlijk gegeten. Toen we binnen kwamen stond er een man van minstens 2 meter die ons verwelkomde. Hij was heel aardig en leidde ons naar een tafeltje voor 4. Fleur en ik bestelden een cheeseburger papa had een chili en mama had een overheerlijke sandwich. Het was heerlijk eten! daarna bezochten we daar nog wat souvenirswinkeltjes. Daarna reden we door in de bloed hete woestijn. Toen ben ik in slaapgevallen. Eenmaal weer wakker waren we al bijna in Las Vegas. We reden binnen en het leek net of we Eurodisney betraden. Je keek om je heen en je zag de eifeltoren super grote gebouwen wat hotels moesten voorstellen en hele grote toren en nog veel meer van die onzin. Wat ik het bijzonders vond was de roltrappen op straat, daarmee kon je over de weg heen. Toen we trouwens een dag later trouwens Las Vegas uitreden met regen vroegen mama en ik ons af hoe de roltrappen dat zouden houden met die regen. Maar na dat we door midden Las Vegas zo'n beetje waren gereden kwamen we aan bij het RVpark daar konden we de camper (RV) kwijt en wilde we nog even naar de stad. Na opgefrist gingen we dan met de bus naar de strip (centrum van de stad). Het was erg bijzonder om te zien. We zijn toen ook naar lang lopen een paar hotels binnen gegaan. Daar zie je soms van die mensen die achter zo'n gok machine zitten en niks uitvoeren behalve gokken en hun drankjes gewoon laten brengen door iets te blote damens. Na ongeveer 3 hotels had ik het al wel weer gezien en was ik moe van de lange dag en wilde graag terug naar de camper. Na toch even zoeken naar de bus hebben we uit eindelijk een taxi genomen tot voor de camper aan toe. Toen gingen we snel slapen en de volgende dag zijn we weer fris en fruitig uitgeslapen wakker geworden. Die dag hebben we gezwommen en zijn we 's middags nog naar de stad geweest tot 's avonds laat. Daar hebben we ook wat gegeten in het hotel: Tressure Island. Het was een uitgebreid buffet waar je kon eten wat je wilde. Ik vond vooral en was volgens mij niet de enige het toetje het lekkerst!! Na ook weer een lange dag zijn we met de bus naar het RVpark terug gekeerd. Vandaag (26 juli) gingen papa en mama 's ochtends vroeg naar de overkant van het RVpark voor de boodschappen. Fleur en ik bleven in de camper en Fleur kwam het eerst uit bed en is gaan douche terwijl ik nog lekker in mijn nestje lag. Toen iedereen wakker was en terug van de supermarkt gingen we weer op weg dit keer naar Zion (nationaalpark). Maar papa had in een boekje over een outletstore gelezen dus daar gingen we eerst nog even naar toe. Eenmaal daar vond iedereen het wel leuk hebben veel gekeken en uit eindelijk ook best veel gekocht. Ik heb van papa en mama een jurkje en een vest van tommy gekregen en zelf een slaapboxer gekocht bij tommy. Bijna terug bij de camper met overvolle tassen zag papa dat er iets op de ruit van de camper zat. Het was oranje en leek net een bon van de politie dat we er niet mochten pakeren. Terug in de camper bekeken we het is goed en het leek erop dat we niks hoefde te betalen maar als hij er nog een dag was blijven staan was hij waarschijnlijk weg getrokken. we reden weg bij de parkeerplaats maar zagen nog een security mannetje rondlopen en papa had het idee om nog even voor de zekerheid te vragen wat het nou precies was. Het mannetje keek papa aan en zei heel relaxd ow je moet gewoon weg rijden dat is niks. Toen hebben we een lange reis gemaakt naar Zion en veel lol gemaakt. Bijna bij de camping zei mama dat in het gidsje wat we hadden stond dat het wel eens heel druk kon zijn op de camping waar we naar toe wilde. Toen we er aankwamen viel het reuzen mee. De mevrouw bij de balie zei dat het in het weekend wel heel druk was geweest maar dat het nu wel mee viel. Toen hebben we ons plekje gezocht en de stoelen buiten gezet. Daarna heeft mama heerlijke chili gemaakt wat we samen met tortillas opaten het was heel lekker dus complimenten aan de keukenchef. Daarna met z'n 4en opgeruimt en thee en koffie gemaakt nu zitten we nog steeds buiten met korte broek en het is dus niet koud. Nu ga ik stoppen want dan kan ik zo gaan slapen. Heel veel groetjes uit Amerika!!