Malibu beach en de reis terug

Door Familie Van de Lustgraaf - 31-07-2011 04:53

Helaas ons laatste verslag van de vakantie. Morgenvroeg om 03.00 uur bed uit en om 03.30 uur klaar staan om naar het vliegveld gebracht te worden met de shuttle zodat we om 06.00 uur in het vliegtuig richting Washington zitten. Vanuit Washington vliegen we na 5 uur wachten door naar Amsterdam waar we om 07.00 uur lokale tijd op maandagmorgen hopen aan te komen. Vandaag een rustige dag gehad, eerst genoten van ons laatste buffet breakfast en daarna zijn we naar Malibu beach geweest. Dit was nog wel even rijden maar het was vandaag rustig op de weg (voor Los Angeles begrippen) en we konden redelijk doorrijden. Hebben een lekker plek op het strand gevonden. Helaas was dit alleen voor surfers en mocht je er niet zwemmen. Maar ja gewoon lekker met de voeten in de zee, lekker in de zon op het strand wat wil je nog meer. Nadat we hiervan genoten hadden zijn we nog even over een soort kunst markt gelopen waar allerlei zelfgemaakte kunst gekocht kon worden. Zaten leuke zaken bij.  Nadat we weer in de auto zaten terug naar het hotel zijn we nog even langs de supermarkt (Ralph’s) geweest om nog wat lekkers te halen voor de terugreis en het ontbijt morgen vroeg. Bij het hotel hebben we de hele auto leeggehaald zodat deze weer teruggebracht kon worden naar Alamo. Dit was nog wel even spannend want er zaten wat beschadigen op de auto die in San Francisco genoteerd waren maar je moet maar weer afwachten wat men er in Los Angeles van vindt. Gelukkig ging dit vrij soepel, een aardige meneer die Nederland erg leuk vindt waardoor we erg makkelijk de auto konden inleveren. We werden zelfs met een auto naar ons hotel gebracht. Hier hadden we niet op gerekend maar was zeker fijn. Vanavond een lichte maaltijd op bij de Subways. Evert Jan heeft ons getrakteerd.  Koffers staan klaar en we liggen nu te relaxen om er morgen weer vroeg uit te gaan en de lange reis aan te gaan. Hiermee eindigt deze blog, ik hoop dat we hiermee onze lezers goed op de hoogte hebben gehouden van onze ervaringen gedurende deze geweldige vakantie!