Hollywood en Venice Beach

Door Familie Van de Lustgraaf - 29-07-2011 06:42

Vanochtend konden we uitslapen, helaas lukte dit Daphne en Evert niet omdat er een klein kindje naast hun kamer niet uit wilde slapen. Marcel, Ingrid en Kirsten konden nu wel een keer wat langer slapen. Daarna lekker gebruik gemaakt van het ontbijt buffet en toen we auto in op naar Hollywood. We dachten er even in een kwartiertje te zijn. Helaas enerzijds door de Tom Tom en anderzijds door de verschrikkelijk drukke wegen (6 lanes per richting helemaal vol!) duurde het ongeveer anderhalf uur voordat we op Hollywood Boulevard waren waar de Walk of Fame is.  Parkeer garage gevonden bij het kodak theatre en de straat op om alle sterren in het trottoir te vinden. Dit is gelukt, we hebben vele sterren gezien. Zowel in het trottoir als verklede figuren die met iedereen op de foto willen en daarvoor een kleine gift willen hebben. Na Hollywood boulevard zijn we doorgereden naar Venice beach, ook dit was niet even rijden maar ook weer meer dan een uur. Ook weer door de hele stad. Aan het strand aangekomen hebben we lekker een tijd op het strand gezeten en Ingrid, Evert Jan en Kirsten zij nog lekker de golven ingegaan. De zee was erg lekker volgens Ingrid wel veel onderstroom en toch ook golven. Daphne en Marcel hebben op het strand zitten lezen in de zon. Vervolgens zijn we over de boulevard van Venice beach gelopen in de hoop wat sterren te zien. Helaas er waren er maar vijf. De boulevard viel erg tegen, een beetje vergane glorie niet helemaal wat wij ervan verwachte. Toch maar weer de auto in en op zoek naar een winkel en een restaurant. Nu maar een keer op gevoel rijden en niet op de Tom Tom. Dit was een goede keus, we hadden snel een supermarkt gevonden en een lekker Italiaans restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Toen langs het vliegveld naar het hotel en nu weer met zijn vijven wat drinken, foto’s uploaden en teksten maken voor het thuisfront. Morgen gaan we wellicht naar de Universal Studio’s. We weten dit nog niet zeker en we zullen dat het komende uur beslissen.