De eerste dag in Grand Canyon

Door Familie Van de Lustgraaf - 24-07-2011 06:30

Vanochtend een keer niet op de kamer het ontbijt gebruikt. We hadden geluk, we konden gratis ontbijten bij het hotel. Dit ontbijt konden we gebruiken in een aparte zaal van het hotel waar lange tafels stonden waaraan we konden plaats nemen. Tegen de muren stonden ook tafels waarop de verschillende soorten ontbijt konden worden uitgezocht. Wafels, toast, koffie, thee, juice etc. Daarna tanken, even langs de supermarkt en klaar voor een reis van meer dan 5 uur naar Grand Canyon. We kozen voor de route van de 89a omdat we gisteren al de 89 hadden genomen naar Lake Powell. Een erg mooie weg maar veel bochten, klimmen en dalen. Maar goed wel erg mooi vergezichten en mooie natuur. Onderweg nog wel even bij een bevoorradingspost geweest om te zien wat dat was. Daarna zijn we De Grand Canyon ingereden en gelijk bij de eerste stopplaats desert view gestopt. Wat een geweldig uitzicht, we kunnen ons voorstellen dat dit als 1 van de 7 wereld wonders bekend staat.  Wat een dieptes, wat een rotsen, wat een verschillende kleuren, wat een vergezichten, wat een uitzonderlijk mooie natuur. Dat dit werkelijk bestaat! Vervolgens nog een aantal andere views bekeken met hetzelfde verbluffende resultaat. Daarna naar het hotel, ingecheckt en lekker zwemmen en in de pool. Vanavond van het buffet gegeten, nu de site weer bijwerken met de foto’s en deze tekst en dan lekker naar bed en morgen opnieuw de Grand Canyon verder bekijken.

Klaas 24-07-2011 11:30 {{button-1509}}

"TOPPERS"
Vanaf vandaag is er nog een week tegaan in dat prachtige AMERIKA.
De foto,s zijn zeker geslaagd en dat heeft niet alleen te maken
met de prachtige natuur, maar ook de machtige uitgebalanceerde kopstukken die erop staan. JULLIE ZIJN BESLIST FOTOGENIEK. "DIT GEEF IK AAN DE GELDERLANDER DOOR" Momenteel is het bijzonder slecht weer, windkracht 6 met regen, niet prettig maar wij gaan vanmiddag een bezoekje brengen bij Anco in Amstelveen, zijn we er even uit!
Nog een fijne week toegewenst van de buurtjes. DOEI KONIJNTJES.

Jan Corrie en Niek 24-07-2011 12:05 {{button-1513}}

Hallo allemaal.Wat een mooie reis maken jullie toch. Zijn stiekem allemaal stink jaloers.En het is erg fijn om jullie op deze manier te kunnen volgen.Het is hier zondagochtend en we gaan zo weer even bij oma kijken.Raar idee dat jullie nog liggen te slapen.Wensen jullie weer een spannende dag toe.Groeten en liefs vanuit Leersum.

Jan, Bianca, Kim en Amy 24-07-2011 15:24 {{button-1531}}

Hallo allemaal, we zijn weer op het net. Wifi hebben we uitgevonden hier in Italie.
Vandaag is het koud hier, hopelijk wordt het morgen beter.Wat een verhalen en wat een mooie foto's. We zijn blij te horen en te zien dat jullie het goed naar jullie zin hebben. Nog veel plezier en we wachten jullie verhalen met spanning af.
Gr. en liefs van ons allemaal

Marcel 25-07-2011 01:07 {{button-1557}}

Voor ons is het leuk om te merken dat jullie ons volgen! Dit moedigt ons aan om dit elke dag weer te doen (als het kan).