Zaterdag/zondag 25/26 juni 2011

Door Wim Morgenrood - 28-06-2011 15:25

Om 6 uur opgestaan en nog de laatste dingetjes schoongemaakt. Nog voor 10 uur zijn we bij Canadream en de camper is ingeleverd. Het is een raar idee dat het nu definitief voorbij is. De 3 weken zijn omgevlogen! Om ongeveer 11 uur worden we naar het hotel gebracht waar we Tim en Joanne ontmoeten. We hebben nog de tijd tot zondagmiddag 14.00 uur dus we gaan nog wat leuke dingen doen. We gaan met de auto naar een winkelcentrum waar ook gelijk de subway is. Je kan je auto daar gratis parkeren en de subway nemen naar het centrum van Toronto. We gaan natuurlijk naar de CN-tower. We moeten wel een half uur wachten voordat we met de lift naar boven kunnen maar dat is dan ook de moeite waard. We treffen het met het weer. Het is niet erg dik bewolkt dus het uitzicht is prima. Een erg gezellige dag met elkaar. Veel gekletst, gelachen en gedronken. We gaan na afloop eten in de buurt van het hotel bij Montana's, een soort steakhouse. Alleen de steak was op. Helaas voor Tim! Die moet toch wat anders bestellen (en hij had zich er zo op verheugd...!)

Zondag na het ontbijt gaan we nog even naar een winkelcentrum om de tijd vol te maken (alles is hier gewoon open op zondag ) want om 14.00 rijdt de shuttle van het hotel naar het vliegveld. Het was een leuke afsluiting van onze vakantie met Tim en Joanne.

Om 17.45 uur vliegen we naar Frankfurt (gelukkig op tijd) en om 7 uur (Nederlandse tijd) komen we aan in Frankfurt. Onze vlucht naar Amsterdam gaat pas om 13.10 uur. Wachten duurt altijd lang...! Zeker als je naar huis gaat. Maar ook deze vlucht gaat op tijd. Op schiphol worden we opgewacht door Monique Ingrid en Julie. Om 16.00 uur zijn we weer in Zwammerdam. En dan nu nagenieten van deze mooie vakantie met alle foto's en verhalen.