New York (dag 2)

Door chris en petra en stijn - 08-09-2010 02:49 Na allemaal redelijk te hebben geslapen werd het tijd om op pad te gaan. Eerst  op de bus gestapt, vervolgens op de boot en zie daar welke schone dame ons toelacht, ja hoor, het vrijheidsbeeld.
Erg bijzonder om dit in het echt te zien.
Vervolgens hebben we ons laten af zetten op Broadway. Want ja dat ligt bij Times Squere, en dat wilden we toch ook echt zien.
Heel mooi, druk en leuk. Jammer dat we geen tijd en oppas hadden, want dan waren Petra en ik echt wel naar één  of meer musicals gegaan. Maar goed, je kunt niet alles hebben.
Stijn had inmiddels al 2 dagen niet meer gepoept. Niet normaal voor hem, want dat kan hij als de beste. Nadat ik hem even meegenomen had naar het Millenium Hotel (of zoiets), en hem daar even op de wc had gezet om te plassen kwam er ook wat anders mee. Ja hoor, Stijn heeft voor het eerst gepoept op de wc (ik hoor je denken, wat heeft dit met her reisverslag te maken. Nou ehhh, het is gebeurd tijdens onze reis, dus daarom). Stijn helemaal over de rooie, heel erg huilen. Gelukkig veranderde dat toen hij zag dat ik het helemaal geweldig vond en het heel goed van hem vond dat hij had gepoept op de wc. Toen mama ook nog eens helemaal uit haar dak ging en hij een leuke brandweerauto van ons kado kreeg was het goed en vertelde hij de rest van dag dat hij had gepoept op de wc. En ja, dat deed hij s'avonds en de volgende dag ook weer. Ben benieuwd (kosten besparend lijkt me als hij geen luiers meer om hoeft, kunnen we dat geld ook gaan besteden aan de vakantie, haha).

Maar goed, op tijd naar bed gegaan, want om 05:15 uur gaat de wekker en moesten we ons klaarmaken voor ons vertrek naar San Fransisco. O ja, ben uit pure elende maar weer op de grond gaan liggen, want het nachtje naast Petra in dat veel te kleine bed deed mijn enkel niet echt goed. (een week voor vertek ben ik door mijn enkel gegaan. dacht dat het beter ging, maar het vele lopen en dat veel te kleine bed doet mijn enkel niet goed. Ach ja, je moet ber wat voor over hebben.