Dag 21: Het laatste dagje

Door René en Nicole - 26-09-2010 19:51

Dus ’s morgens nog snel de camper opgeruimd en het vuile water weggegooid, propaangas getankt, nog even de benzine afgetankt en daarna gingen we de camper terugbrengen.  Even gewacht, rondje om de camper gedaan de spiegel en 70 miles extra afgerekend. Daarna gewacht op de shuttle die ons naar het vliegveld bracht. (Daar in de buurt ligt ons hotel.) Gelukkig was de chauffeur zo vriendelijk om ons even bij het hotel te brengen.

We logeren nog 1 nachtje in het Hacienda hotel. Vanuit hier gaat elke 15 minuten een shuttle naar het vliegveld, dus dat is goed geregeld. We logeren in een mooi en groot hotel. Het is een groot doolhof dus even zoeken voor je weet waar je bent.  Nadat we de koffers gedropt hebben  gaan we even wat eten. Aan de overkant van het hotel liggen allemaal restaurantjes en een grote supermarkt. We besluiten om bij Sizzler wat te gaan eten. Dit is een soort grill-room waar ze ook een saladebar hebben. Je kan dan kiezen voor 1x je bordje vullen en voor onbeperkt je bord je vullen. Vooral Bianca is erg te spreken over die saladebar, eet je toch nog een beetje gezond (naast je hamburger met patatjes en wat drinken + refill dan). En dat alles met wat drinken voor totaal $ 19,- met z’n tweeen. Voor het eerst kregen we het idee dat de serveerster die ons hielp, geen idee had waar we vandaan kwamen. Waar Nederland ligt en wat voor land is.

Na het eten gingen we nog even langs de winkeltjes lopen en kwamen we voor de 2e keer een aquariumwinkel tegen. Dus wij even naar binnen. Je kijkt je ogen uit, daar kunnen ze bij ons nog van leren. Tevens ook veel zoutwater vissen. We raakten aan de praat met de eigenaar van de winkel. Hij vertelde ons dat in Amerika 1 op de 5 een aquarium thuis heeft. En dat iedereen in z’n leven wel eens een aquarium heeft gehad.  Echter is het geen hobby maar zien ze het meer als een sieraad in de kamer. Hoe kan ik op een zo makkelijk mogelijke manier, zoveel mogelijk vissen in een aquarium doen.  Hij stond er van te kijken dat er bijna niemand  in onze familie en kennissenkring een aquarium heeft.

Vervolgens nog even langs de supermarkt en de rest van de middag lekker langs het zwembad gezeten. Het is hier super heet vandaag en morgen wordt het nog heter. Tevens is er een High Fire Alert dus alle brandweerkazernes zijn in opperste staat van paraatheid. Ze zijn hier superbang voor brand.

Daarna lekker geluierd en ’s avonds nog even een rondje gelopen. Blijkt dat de supermarkt hier gewoon 24 uur per dag open. En het is er nog redelijk bedrijvig ook. Maar ze hebben wel de helft van de lichten uit in de winkel. O trouwens nog even een update over de M& M’s. Er zijn ook paarse M & M’s dit zijn de zelfde als de bruine, maar dan puur.  Daar moet je van houden denk ik.

Morgenochtend lekker uitslapen, nog ff luieren en dan richting het vliegveld. Om 16.30 uur vliegen we terug en dan zullen we landen rond 11.45 uur maandagochtend landen. En dan zijn we weer terug in ons koude kikker landje.