Eindelijk....

Door Nico & Mireille - 09-07-2010 02:00 Zo, toen vanmorgen de wekker ging was het eindelijk zover. We zijn rond 7 uur richting Goes vertrokken. Daar hebben we de trein richting Amsterdam genomen. De reis verliep zonder al te veel problemen, dus we waren mooi op tijd op Schiphol. Direct onze koffers afgegeven, we hadden nog enkele kilo's over, dus da's mooi, kunnen we nog wat vanuit Canada meenemen!
Vervolgens nog even op het panoramadek genoten van het uitzicht en de vertrekkende vliegtuigen. De spanning begint nu toch met het uur toe te nemen. Tegen 12 uur zijn we de douane gepasseerd. Nog even gewinkeld en tegen half 2 begon het boarden. Wat zijn die vliegtuigen enorm groot, als je ze van zo dichtbij ziet. En jawel, we zijn mooi op tijd vertrokken. Wat een kracht zo tijdens de start. Eenmaal in de lucht via Zandvoort naar Engeland. Boven IJsland hadden we mooi uitzicht. Uiteraard werden we goed verwend door het personeel van de KLM. Tijdens de vlucht kun je gebruik maken van je eigen entertainment systeem. Muziek, spelletjes, films noem maar op het is er allemaal. Dan gaat de tijd best wel snel. Nog even proberen slapen, maar dat valt niet mee in een vliegtuig.
Tegen drie uur (Canadese tijd) moesten we weer in de riemen, de landing werd ingezet. Nou, die hadden ze wat mij betreft mogen overslaan, niet letterlijk natuurlijk, maar het was een bumby landing. Het was nogaal zweten zullen we maar zeggen. Eenmaal op Calgary airport waren de koffers er al voordat we door de douane waren. Dat schoot lekker op. De shuttlebus naar het hotel liet gelukkig ook niet lang op zich wachten. In het hotel hebben we eerst nog wat gegeten (half 1 's nachts Nederlandse tijd), dus we zaten met kleine oogjes te eten . Na het eten naar bed, want we zijn nu zo'n 20 uur wakker, en dat kruipt niet in je koude kleren. Nico heeft gelukkig al gebeld naar de camperverhuurder en morgen mogen we om 10.00 uur de camper al gaan halen! Dat zit wel goed!
Voor nu even genoeg, we gaan nu gauw onder de wol, we dachten dat we thuis luxe bedden hadden, maar dit slaat alles. Je kunt elke matras precies naar je wens harder of zachter zetten, dus we zullen vast lekker slapen.