Dag 19 terug naar L A

Door Gertrude - 16-09-2009 01:42 Hallo allemaal,
Vanuit de US of A is dit het laatste reisverslagje.
Vanmorgen zijn we rond half 9 vertrokken uit Santa Barbara naar Los Angeles. Onderweg reden we door Mailbu, een erg chique plaats, maar erg langerekt. Wij hadden er een andere voorstelling van. Doorgereden naar Santa Monica. Dit is een hele leuke plaats met veel dure winkels, maar dat is ook wel leuk om te zien. We hebben er rond gelopen en uiteindelijk is de wens van Gerard B in vervulling gegaan. Hij is samen met Gerard S sushi gaan eten en Karin en ik hebben ons in soort Mac teruggetrokken aan de overkant van die straat. Toen ik een meeneembeker vroeg om de limonade in mee te nemen, want het zijn echt iedere keer halve liters, kreeg ik een nieuwe volle beker en de andere werd weggegooid. Zo werkt dat hier. Als je iets laat staan kun je, zelfs in de duurste restaurants, een doggiebag meekrijgen. Het zijn ook zulke grote hoeveelheden, daar zijn wij niet aan gewend. Straks thuis weer een normale kop koffie of thee en een lekkere andijvie stampot. Dat smaakt dan wel weer na een paar weken vlees, vlees en sla en chips.(of friet).
Daarna zijn we nog aan het strand geweest in Los Angeles en hebben daar nog wat gewinkeld en wat gedronken. Om 4 uur waren we weer in het hotel waar we ook begonnen zijn. Gerard B heeft onze koffer weer netjes ingepakt en Karin die van hen. Alles is nu bijna klaar. Straks gaan we nog wat eten hier op de hoek en dan lekker uitrusten voor de lange reis van morgen.
Morgenochtend om 7 uur leveren we de auto weer in, waar we zo'n 5000 km mee gereden hebben. Het is een prima auto gebleken. Om half 8 melden op het vliegveld en om goed half 10 gaan we richting Chigago. Daar een paar uur wachten en dan de lange vlucht naar Nederland, waar we rond half 10 hopen aan te komen.

Er zal nog een verslagje van de reis en thuiskomst volgen en dat was het dan weer voor dit jaar.