Zondag 19 juli

Door Willian, Diana, Esmee en Daan - 20-07-2009 07:06

Het was weer goed warm ’s ochtends aan het ontbijt. Esmee voelde zich niet zo lekker zei ze steeds. Ze wilden niet zoveel eten en was een beetje aan het hangen. Om half negen reden we de camping af op weg naar San Francisco. Na een uurtje in de camper gaf Esmee weer aan dat ze zich niet zo lekker voelde, dus voor de zekerheid maar een plastic tas gepakt en dat was precies op tijd. Daarna voelde ze zich weer wat beter en is meteen in slaap gevallen en heeft ruim een uur gelegen. Toen was het helemaal weer over gelukkig.

We zijn onderweg in een stadje gestopt voor boodschappen en toen reden we om half 1 San Francisco al in. Wow, wat een mooie grote stad is dat. Hoge wolkenkrabbers, lange bruggen, wat een drukte. Gelukkig konden we de camping makkelijk vinden. Nou ja camping, het is gewoon een grote parkeerplaats waar je de camper naast elkaar kunt parkeren. Er is een mooi toiletgebouw, maar verder ook echt helemaal niks.

Om 3 uur bracht een busje ons naar de stad. (met de camper is dat echt niet te doen)
Daar hebben we heerlijk gewinkeld en ben ik eindelijk geslaagd voor een paar nette witte schoenen voor onder m’n jurk voor de bruiloft. Verder nog wat kleding gekocht voor de kinderen. Tegen zessen hebben we in China Town een Chinees restaurant gevonden waar we heerlijk hebben gegeten. Na het eten wilden de kinderen nog even naar een grote speeltuin die ze tijdens de zoektocht naar een restaurant tegenkwamen. Om 8 uur kwam de bus ons weer ophalen. De kinderen zijn tijdens het winkelen en eten echt super lief geweest en ze waren doodmoe van al dat wandelen, dus meteen maar weer naar bed.

Onze ‘camping’ plek (tafel staat nog net op onze plek)

En wij denken dat wij een grote camper hebben

In het Chinese restaurant laat Esmee trots zien dat ze al met stokjes kan eten

En wat Esmee kan doet Daan natuurlijk ook (hij had er iets meer moeite mee)