Dinsdag 28 juli

Door Canada-reis familie Lemmers - 28-07-2009 22:37 Here we are again!

Ja, meer dan een week geleden om online te kunnen. De dagen vanaf zondag t/m woensdag in het huis van Mary-Jane waren zo druk.
Maandag zijn we met Sean en Ryan naar Wunderland geweest. Een groot pretpark ten noorden van Toronto. Vanaf 's morgens 11 tot 's avonds 22.00 uur hebben we daar door gebracht. Druk, wachtrijden van meer dan 30 minuten maa de rollercoasters en het waterpark waren zeer de moeite waard.
Dinsdag zijn we Toronto in geweest, CN-tower, Hockey-hall of fame en een baseballwedstrijd bijgewoond. 's Middags regen waardoor we noodgedwongen in Eaton hebben doorgebracht.
Woensdagochtend waren we door Ome Frans en Tante Jo uitgenodigd voor een breakfast in een restaurant. Gezellig met Marie, Carly, Victoria, Sean, Ryan en Ome Frans en Tante Jo. Het ontbijt was zo uitgebreid dat we een doggybag moesten vragen. Daarna appartment van Ome Frans en tante Jo bezocht. De 5 jongens zijn daar gebleven terwijl wij de camper opgehaald hebben en de huurauto teruggebracht.
Na het eten rond 18.00 uur zijn we pas met de camper vertrokken en rond 21.00 uur kwamen we op de eerste camping voorbij Kingston aan.
Donderdag Montreal bezocht, stadswandeling, metro en naar het Olympisch park (1976). Daarna richting Ottawa. Rustige camping met zwembad voor dagje rust.
Zaterdag Ottawa en richting Algonquinpark. In de avond kwamen we op de camping. Zondag en maandag naar een camping midden in het park. Prachtig! Gisteravond natuurwandeling gemaakt om mooses te spotten. Maar helaas wel eekhoorns, schildpadden, bevers e.a. kleine dieren maar geen mooses en wolven.
Nu zijn we op een camping met faciliteiten dus even weblog bijwerken. We zitten nu rond Barrie aan een meer.