15-09: Best een lange reis!

Door Leon en Puck - 17-09-2008 03:10

Hallo allemaal,

Maandagmorgen ging de wekker om even voor 6.00. Na een lekker koppie thee van Pa Bonfrer zijn we naar het station gebracht. Van daaruit met de trein naar Schiphol. Deze had ergens een defect dus de reis duurde wat langer. Gelukkig hadden we 3 uur de tijd op Schiphol. Na de bagage drop off zijn we nog stevig ondervraagd door de security. Ze wilden zeker weten dat pa en ma niks in onze koffer hadden gestopt zonder ons medeweten. Na het boarden zaten we rond 11.15 in de lucht. Met zijn tweetjes aan het raam dus niemand anders om te vervelen. De reis naar Chicago was voor een kleine 9 uur op het schema gezet. In de stoel hadden we een eigen schermpje dus we konden zelf kiezen welke films we wilden kijken. Met een beetje lezen, muziek luisteren, eten en film kijken zijn we zonder problemen op Chigaco aangekomen. Daar hebben we de koffers gelijk weer afgegeven voor de volgende vlucht. Deze vlucht duurde ongeveer 4 uur. Dus weer films en lezen. Om 17.30 plaatselijke tijd stonden we in San Fransisco op de grond. De koffers opgehaald en met de airport shuttle naar het hotel.  Hiervan zijn geen foto's want dat was echt niet de moeite waard! Bij het hotel hebben we in een wokrestaurant gegeten en om 20.00 lagen we uitgeput op bed. We waren inmiddels toch 24 uur op de been. 's Morgens natuurlijk erg vroeg wakker dus om 5.00 maar eens lekker een bad genomen. Boekje erbij... Je moet toch wat. Na een heerlijke fabrieksboterham met peanutbutter and jelly werden we door een shuttlebusje opgehaald om naar het camperverhuurstation te gaan. Daar een instructievideo gekeken en de papierwinkel afgewerkt. Met de camper op naar de Wallmart om daar boodschappen in te slaan. Vervolgens naar de camping in Petaluma gereden. Dat ligt net boven SF. Daar hebben ze zoals jullie zien een Wifi aansluiting en kunnen wij ons eerste verslagje maken. Morgen gaan we een dagje SF in en na nog een nachtje op de camping rijden we dan naar Yosemite.

P.S. Mooie foto's Joyce en Wilco, volgende keer ook een kleurenafdruk vragen!