Vertrek en aankomst

Door Henk en Nel van den Hengel - 26-08-2008 05:57 Hallo,
We zijn vanmorgen om 8:30 uur vertrokken van huis.
De bus gepakt naar leiden centraalstation en vandaar met de sneltrein naar Schiphol waar we precies om 10:00 uur waren.
In checken duurde 1 uur daar de computers storing hadden.
Om 12:30 uur de lucht in waarna we 8,5 uur later in Whashington aankwamen.
In 1,5 uur moesten we de bage ophalen, ons weer via de douane in laten checken wat wel 1.uur duurde we holde door de wel zeer lange gates van begin naar eind om het vliegtuig te halen, we waren net op tijd, 5 minuten later ging de deur dicht. ( PFFFT )
Na een vlucht 3,5 uur kwamen we in Denver aan waar we middels een shuttle ( metro ) naar de bagage depot werden gebracht. ( perfect, was het zelfde als in Las Vegas 2 jaar geleden)
Met een bus naar Alamo car rent waar we zelf een wagen konden uitpikken op onze klasse ( middelclase) maar als we een ander wilde konden we ook gewoon de Full size classe pakken, nou dat deden we dan maar.
We namen nu een "Van" een spiksplinternieuwe KIA Sedona ,daar zit ook echt van alles op.
We namen nu een "Van"om in case off bij zeer slecht weer en op afgelegen plaats eventueel in te overnachten, you never knows.
Met behulp van de laptop die ik bij me had en gps ontvanger die er op zit zijn we in het Hotel aan gekomen, het is nu 21:00 uur 25-08-08 locale tijd terwijl het in holland 5:00 uur  26-08-08 is
Nou nu even een stop, zo weten jullie dat we goed zijn aan gekomen.
Nel is niet zo lekker, beetje reisziek en ik ben nu precies 40 uur op daar ik voor vetrek gewoon de nacht hebt gewerkt en ben door gegaan, alles went toch ten slotte.