Yosemite

Door De Ankertjes - 24-07-2008 05:31

Woensdag 23 juli

Vanmorgen ontbeten in de camper.

We hadden geroosterd brood, melk met Cookie Crisp en muesli.

Het viel niet mee voor de kinderen om een keuze te maken uit de vele soorten in de supermarkt. Om 9 uur zijn we met de bus het park ingegaan.

Dit was werkelijk prachtig. We zijn uitgestapt bij het Visitors Center om te bekijken waar we zouden beginnen. Er waren vele mogelijkheden en we besloten een open bustoer te reserveren van 2 uur die onder begeleiding van een gids om 1 uur zou beginnen.

Foto National Park - Yosemite

Vervolgens zijn we na het drinken van een cappuccino aan een wandeling richting de Yosemite Waterfalls begonnen. Henk en de kinderen zijn via een rotspartij naar boven geklommen met het fototoestel wat natuurlijk weer mooi foto’s heeft opgeleverd.

Foto Yosemite Fall

Ik ben beneden gebleven, omdat ik natuuuurlijk moest filmen, maar je kon daar ook heerlijk op de rotspartijen in het zonnetje zitten, wat was dat genieten.

Tussen de middag een gezond broodje op, eindelijk eens, met kalkoen, tomaat en sla!

Toen met de bus mee, wat een belevenis, we hebben genoten van de rotsformaties, uitzichten enz. Door het hele park rook je de bomen en de natuur, nog nooit zoiets meegemaakt, we wisten niet eens dat dat kon!

Foto van Yosemite National Park

Om 4 uur hebben we de bus weer terug genomen waar de kinderen het zwembad weer zijn ingedoken.

Vanavond gaan we proberen een gezonde maaltijd klaar te maken in de camper want we hebben nu even genoeg van al die vette happen.

Morgen vertrekken we richting Mono Lake, via de Tioga pas door Yosemite, kunnen we nog keertje genieten en waarschijnlijk hier nog een picknick stop maken.