eerste dagen

Door Drieverhoef - 09-07-2015 01:35

Op dit moment zitten we in onze heerlijke camper alleen wel in de regen. Dat hadden we niet besteld. We zitten in Bryce en we hebben wifi dus hebben we even tijd om ons weer van alles op de hoogte te stellen en dus ook maar even een berichtje van onze belevenissen op te schrijven. Zondag ochtend zijn we vroeg vanuit Zwolle vertrokken, bij Schiphol de auto afgegeven en op naar het vliegtuig. Prima verlopen, wel een uur te laat vertrokken dus toch enige stress voor de overstap. Gelukkig is dat goed gegaan alleen wel een hele ervaring, zelf je koffers halen en weer inchecken. Door en door gecontroleerd en weer en weer! Jons raakt al wat geïrriteerd, ze zijn gek, we zijn geen criminelen, overal in dit land kun je wapens kopen maar als je het land in wilt...... Toen de laatste 3 uur en veilig geland op Las Vegas. Op naar de koffers, ah, nee, we missen er 1, we zien dat dit redelijk normaal is hier maar voor ons is het goed balen! En nu, hij zit op de volgende vlucht, land om 22.00, we brengen hem naar uw hotel! Jaja eerst zien, Jons nog een keer bellen..toch enige stress. Vannacht is hij er echt! Nu loslaten...we hebben de belangrijkste koffer voor de eerste nacht! Op naar het hotel. Het is allemaal weer mega en alles knippert en flikkert hier, energie verspilling?? Het hotel heeft een prima bed, dus dat is fijn. Nog even wat eten en lopen over de Strip en dan slapen, daar zijn we allen aan toe! De volgende morgen vroeg op want we kunnende camper vroeg halen. Vol spanning richting de receptie, hoera, de koffer is er. Het avontuur kan beginnen. De camper halen duurt wel even, een instructie filmpje kijken en van allerlei papieren invullen, we zijn benieuwd. Het wachten wordt beloond, een mooie camper met... een luifel. Op naar de supermarkt een hele klus, er moet van alles gekocht, 3 uur later en nog dingen vergeten. We kwakken alles in de camper en gaan richting Zion, daar pakken we alles wel in en uit. Rijden maar! Toch is het zo weer laat en een uur tijdsverschil, dus maar een pizza in de oven. Nog even  buiten gezeten en naar bed. De volgende dag zijn we richting de grand canyon gereden, de North Rim, dat is de iets minder toeristisch kant. En we kunnen nu vertellen dat het er fantastisch is. De camping was heerlijk, een ruime plek in het bos. Prachtig is het, we willen hier eigelijk wel langer zijn, maar goed er staat nog meer op het programma. 's avonds hebben Rens en Jons een vuurtje gemaakt en daar hebben we lekker naar zitten kijken. En wat een sterrenhemel, echt heel bijzonder. Lekker geslapen nog even terug naar de rim, een wandeling gemaakt en hup in de camper richting Bryce, daar zitten we nu dus. We vermaken ons prima maar hopen wel dat de regen snel stopt! Hier blijven we 2 nachten en dan rijden we naar plekken waar we nog niet eerder geweest zijn. Naar Salt Lake City en dan door naar boven. We houden jullie op de hoogte als we wifi hebben en tijd. Ik zeg dat nu wel maar Jons is al wel eerder in Salt Lake City geweest, zal mij benieuwen of hij nog iets herkend. Groeten, van ons.