Vliegreis

Door Jaap, Yvonne, Jelle en Djoeke - 29-06-2008 18:00 Hallo allemaal,

Zaterdagochtend om half tien met de auto naar Schiphol. Na een kleine file kwamen we ruim op tijd aan. Inchecken en bagage afleveren ging razendsnel en om 16.00 uur (iets later dan gepland) gingen we de lucht in.
De reis was lang maar erg goed verzorgd, mooi uitzicht bij Groenland en over Canada. Om 16.20 (plaatselijke tijd), iets eerder dan verwacht, zijn we geland. Op het vliegveld was het, in vergelijking met Schiplhol een serene rust, dus ook onze koffers kwamen al snel op de band.
Toen we buiten kwamen viel de warmte als een deken om ons heen. Met de taxi naar het hotel, met een kofferbak vol koffers en vastgemaakt met een spin, waren we daar om 17.45 uur.
Na ons wat te hebben opgefrist, zijn we met de bus naar downtown Vancouver gegaan. De kinderen hebben de ogen uitgekeken, want we kwamen o.a. door de slechtste wijk, met veel zwevers, junks enz.
We hebben even bij de haven gekeken en daar bij een leuk restaurant wat gegeten. Toen sloeg de vermoeidheid errug toe, terug naar het hotel en heeeeeerlijk ons bedje in. Om 4 uur 's nachts was iedereen eigenlijk wel klaar om de dag te beginnen. Gelukkig konden we toch de slaap nog een beetje verder vatten.
Nu, 09.00, bij jullie 18.00 uur, hebben we net ontbeten en gaan we Vancouver bezichtigen. Het is wederom tropisch warm.
We hebben nog wel een vraagje voor de "computernerds" onder ons. We kunnen wel mail ontvangen, bedankt, maar het terugsturen lukt niet.  Hij geeft onderstaande melding. we horen graag, en zoals de Canadezen zeggen, tenks..........

Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.

Het geweigerde e-mailadres was ghmdevreede@planet.nl. Onderwerp 'Re: vakantiewerk', Account: 'pop.orange.nl', Server: 'smtp.orange.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 <unknown[207.34.153.1]>: Client host rejected: Access denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

Tot de volgende keer. We gaan nu proberen om er ook foto's op de site te zetten.

Jaap, Yvonne, Jelle en Djoeke

P.s. of jullie de foto's kunnen zien is mij eigenlijk nog niet duidelijk, maar we gaan nu en ik hoop er vanavond nog even naar te kijken.